ZIELONO MI TU

WITAJCIE SERDECZNIE NA MOIM BLOGU ZIELONO MI TU

środa, 25 listopada 2015

Dekoracje świąteczne - wianki i stroiki

Jak co roku serdecznie zapraszam do zapoznania się z galerią moich wianków, choinek  i stroików świątecznych, własnoręcznie przeze mnie wykonanych.



 

 


 



STROIK SCANDI - ŚREDNICA 40 CM










STROIK W CZERWIENI- ŚREDNICA 35 CM





STROIK/WIANEK  W ODCIENIACH RÓŻU








WIANEK/STROIK SCANDI II 





STROIK SCANDI III






 STROIK ADWENTOWY -ŚREDNICA 36 CM 






STROIK W CZERWIENI II








STROIK MALINOWY I





STROIK MALINOWY II






STROIK W CZERWIENI III






STROIK Z DOMKIEM - ŚREDNICA 33 CM





WIANEK- STROIK W BŁĘKITACH I SZAROŚCIACH - ŚREDNICA 38 CM









Mój tegoroczny nowy pomysł na inny rodzaj choinki w stylu skandynawskim. Wysokość ok. 65 cm -





















To tylko część moich dotychczasowych prac. Inne dekoracje wykonane w poprzednich sezonach możecie zobaczyć tutaj:

http://zielonomitu.blogspot.com/2014/11/wianki-dekoracje-bozonarodzeniowe-czas.html

http://zielonomitu.blogspot.com/2012/12/dekoracje-swiateczne-domowa-manufaktura.html


Serdecznie  pozdrawiam .

Anita






3 komentarze:

  1. Juz cię znalazłam, moja droga - to ja Margarette z O. :-)
    Przypomniałam sobie tego bloga i jestem.
    Cudne wianki, kolorystyka przepiekna, komozycja i prostota....bossskie.
    Dwa lata temu zachęcona przez ciebie poczyniłama nieśmiałe próby własnego wiankowania i...udało sie. Zawsze bedziesz moim mistrzem :-) Szukam inspiracji dla siebie na ten sezon i znalazłam :-)
    Pozdrawiam i lecę zajrzeć do linków z ozdobami z poprzednich sezonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa. Życzę cudownych świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pięknie to wygląda, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń