ZIELONO MI TU

WITAJCIE SERDECZNIE NA MOIM BLOGU ZIELONO MI TU

środa, 25 listopada 2015

Dekoracje świąteczne - wianki i stroiki

Jak co roku serdecznie zapraszam do zapoznania się z moją ofertą wianków, choinek  i stroików świątecznych, własnoręcznie przeze mnie wykonanych.



Wianki , stroiki oraz inne dekoracje świąteczne wykonuję na indywidualne zamówienie wg życzeń klienta.  

 

 

Bombki są szklane. Używam najwyższej jakości materiałów.

Nie są to gotowe podkłady ze sklepu . Każdy wianek wyplatam ręcznie, a następnie barwię na wybrany kolor: biały, szary, ecru lub pozostawiam naturalny, wg życzeń klienta.

Każdy z nich jest niepowtarzalny i ma wyjątkowy charakter.


Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale już możecie u mnie zamówić piękny i oryginalny wianek lub stroik świąteczny:-) Podane ceny bez kosztów wysyłki. 

W przypadku zakupu więcej niż jednej dekoracji cena niższa o 25 %.

Zapytania możecie Państwo składać na adres:


artflora@poczta.fm

 

 

Oto moje tegoroczne propozycje. Wianki i stroiki, które zostały wykonane pod zamówienie. 

Znalazły już nabywcę, ale możecie zamówić u mnie coś podobnego.

W mojej pracowni wciąż powstają nowe dekoracje. 

Serdecznie zapraszam do składania zapytań.



STROIK SCANDI - ŚREDNICA 40 CM - CENA 110 zł










STROIK W CZERWIENI- ŚREDNICA 35 CM - CENA 100 ZŁ ( BEZ ŚWIEC)





STROIK/WIANEK  W ODCIENIACH RÓŻU - ŚREDNICA 38 CM - CENA 110 ZŁ.









WIANEK/STROIK SCANDI II - ŚREDNICA 35 CM - CENA 95 ZŁ






STROIK SCANDI III - ŚREDNICA 40 CM - CENA 110 ZŁ






 STROIK ADWENTOWY -ŚREDNICA 36 CM - CENA 95 ZŁ






STROIK W CZERWIENI II- ŚREDNICA 40 CM - CENA 110 ZŁ








STROIK MALINOWY I - ŚREDNICA 30 CM - CENA 75 ZŁ





STROIK MALINOWY II- ŚREDNICA 35 CM -CENA 95 ZŁ






STROIK W CZERWIENI III - ŚREDNICA 33 CM - CENA 95 ZŁ






STROIK Z DOMKIEM - ŚREDNICA 33 CM - CENA 95 ZŁ





WIANEK- STROIK W BŁĘKITACH I SZAROŚCIACH - ŚREDNICA 38 CM - CENA 75 ZŁ










 Dekoracje, które już znalazły nabywców. Tegoroczny hit. Choinki hand made w stylu skandynawskim. Wysokość ok. 65 cm - cena do uzgodnienia.







Inne wianki i stroiki, które już opuściły moją pracownię.













To tylko część moich dotychczasowych prac. Inne dekoracje wykonane w poprzednich sezonach możecie zobaczyć tutaj:

http://zielonomitu.blogspot.com/2014/11/wianki-dekoracje-bozonarodzeniowe-czas.html

http://zielonomitu.blogspot.com/2012/12/dekoracje-swiateczne-domowa-manufaktura.html

Jeśli coś z pokazanych tam dekoracji Wam się spodoba  mogę wykonać indywidualne  zamówienie na podobny wianek bądź stroik. Ceny do uzgodnienia w zależności od średnicy wianka i wybranej kolorystyki oraz dodatków.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam .

Anita






3 komentarze:

  1. Juz cię znalazłam, moja droga - to ja Margarette z O. :-)
    Przypomniałam sobie tego bloga i jestem.
    Cudne wianki, kolorystyka przepiekna, komozycja i prostota....bossskie.
    Dwa lata temu zachęcona przez ciebie poczyniłama nieśmiałe próby własnego wiankowania i...udało sie. Zawsze bedziesz moim mistrzem :-) Szukam inspiracji dla siebie na ten sezon i znalazłam :-)
    Pozdrawiam i lecę zajrzeć do linków z ozdobami z poprzednich sezonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa. Życzę cudownych świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pięknie to wygląda, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń