ZIELONO MI TU

WITAJCIE SERDECZNIE NA MOIM BLOGU ZIELONO MI TU

środa, 12 listopada 2014

Wianki, dekoracje bożonarodzeniowe czas zacząć.

Witam serdecznie.

Przed nami gorący okres świątecznych przygotowań do tych najmilszych świąt w roku.

Jeśli szukacie inspiracji na ciekawe dekoracje świąteczne zapraszam na moją stronkę, gdzie prezentuję swoje propozycje:


http://zielonomitu.blogspot.com/2015/11/dekoracje-swiateczne-wianki-i-stroiki.html



Przedstawiam Wam  wianki, które wykonałam w  2014 r.







Wianek eko z wykorzystaniem naturalnych materiałów. Ten zawisł w tym roku na drzwiach mojego domu.





Kolejny wianek w bieli i  szarościach.




Wianek w czerwieni i bieli oraz szarościach





 Mój najpiękniejszy stroik wykonany w ubiegłym sezonie dla zaprzyjaźnionej koleżanki Ewy z bloga:



http://www.wilczagora.blogspot.com/



 A to kolejny stroik , który wykonałam dla Ewy :-) Te piękne fotki wykonała Ewa.
Jak Wam się podoba ten stroik?










W tym roku w moim domu będą królowały takie dekoracje:











 Nowa wersja starego wianka natura.


 Nowa wersja wianka eko z reniferkiem:-)





Kolejny wianek na drzwi z naturalnym igliwiem jodły oraz mchem.




I tu wianek wiszący już na drzwiach koleżanki.





 Wianek z filcową choinką.




Wykonałam też obręcze na serwetki. Do ich stworzenia wykorzystałam filc, jutową siatkę oraz jutową wstążkę oraz szyszki olchowe.




A oto  stroik ze sztucznym igliwiem, doskonale naśladującym naturę. Będzie mógł służyć na kolejne sezony świąteczne.



Na święta nie zapominam również o dekoracjach dla najmłodszych. Oto kilka wianuszków wykonanych do pokojów dziecięcych.

Dla małych i dużych dzieci. Dla chłopca lub dziewczynki.

Oto moje propozycje .










Inne moje wcześniejsze prace można obejrzeć tutaj:


http://zielonomitu.blogspot.com/2012/12/dekoracje-swiateczne-domowa-manufaktura.html



Same wianki/podkłady  wykonuję ręcznie. Są plecione z pędów derenia, winobluszczu oraz brzozy. Barwię je w 3 kolorach: białym, ecru i szarym. Dodatkowo mogą być muśnięte srebrnym lub złotym brokatem.






A poniżej wianek w naturalnej postaci.








Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam magicznych chwil w gronie najbliższych.


17 komentarzy:

  1. Witam Anitko... zainspirowana "wiankowaniem" w Komorowie popełniłam kilka wianków... oczywiście nie były tak eleganckie i staranne jak Wasze (Twoje i Ani;-))) W zeszłym roku zabrałam się za stroiki... hahaha... Jak na moje zdolności manualne wyszły nieźle. Marzą mi się świąteczne lampiony zdobione techniką decupage !!! ale jakoś ciężko mi się za to zabrać;-((( No cóż... Święta niedługo !!! Pozdrawiam jesiennie, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Pani Wiankowo !!! Twoje tegoroczne prace równie piękne, jak poprzednia... U mnie jeszcze nie rozpoczęły się prace dekoracyjne... Kurcze, właściwie nie wiem na co czekam;-((( Jakaś niemoc jesienno-szaro-bura mnie ogarnęła, chociaż 2 porcje pierniczków już upiekłam !!! Anitko, wszystkie foteczki wianków zachwycają i na blogu i na O. Przyrzekłam sobie, że zaczynam od poniedziałku... i żeby nie było wątpliwości od jutra !!! Pozdrawiam adwentowo, przedświątecznie Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gabrysiu, moja wierna czytelniczko:-) Ja widzisz wianki plotę, a z kolei na pieczenie pierniczków brak czasu. I też sobie obiecuję, że za chwilkę się na nie zabiorę. Mam nadzieję, że obie spełnimy swoje plany, czego sobie i Tobie życzę. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
    2. Anita, a masz sprawdzony przepis na pierniczki, które jeszcze teraz można zagnieść, bo przegapiłam i wcześniej nie zagniotłam...? Ana

      Usuń
    3. http://zielonomitu.blogspot.com/2012/12/piernikowo.html

      Ten polecam:-)

      Usuń
  3. Pani Anito,
    serdecznie dziękuję za imponujący Wianek w czerwieni i bieli oraz szarościach z długim ogonem. Wianek na żywo robi ogromne wrażenie a najważniejsze, że jest dla mnie idealnym odzwierciedleniem tego o co prosiłam. Pozdrawiam A M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu , to ja serdecznie dziękuję, że mi Pani zaufała. Czekam zatem na fotki wianka wiszącego na Państwa pięknych drzwiach. Radosnych Świat Bożego Narodzenia.

      Usuń
  4. Pani Anitko,
    wianek eko jest przepiękny - muszę przyznać, że początkowo obawiałam się czym zastąpi Pani tego extra Mikołajka ale reniferek przebił moje najśmielsze oczekiwania. Baaaaaaaardzo dziękuję za przepiękną dekorację, miły kontakt i rzetelność. Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam. Mnie również było niezmiernie miło Państwa poznać. Pozdrawiam serdecznie i również życzę Wesołych Świąt. I mam nadzieję, że do zobaczenia w przyszłości.

      Usuń
  5. To znowu ja... Podglądam, podziwiam, zachwycam się !!! Piękne Twoje prace, Anitko !!! Masz super talent w łapkach... no i wspaniałą wyobraźnię !!! Mam nadzieję, że moje wianki choć w 10% będą podobne do Twoich ;-))) No cóż, kwiatki i krzaczki to ja umiem posadzić, ale z rękodziełem nie radzę sobie specjalnie... Miłej niedzieli, pozdrawiam, Gabrysia***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jeszcze raz:-) Rozpieszczasz mnie tymi komplementami:-)

      Działaj wiankowo, nie poddawaj się, grunt to mieć przy tym dobrą zabawę:-) Miłego wieczoru:-)

      Usuń
  6. Witam Pani Anito:)
    Wianek, który Pani dla mnie stworzyła jest cudny. Bardzo nam się wszystkim podoba. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Doroto:-) Bardzo się cieszę i polecam się na przyszłość:-) Wesołych Świąt:-)

      Usuń
  7. Jeszcze dwa słowa chciałam dodać odnośnie przesyłki. Przesyłka zabezpieczona na kilka sposobów: poduszeczki z powietrzem, tysiące gąbeczek piankowych i folia bąbelkowa. Wianek dostałam bez żadnego uszczerbku. Proszę się nie obawiać, każdy produkt nawet najkruchszy od Pani Anity dostarczony zostanie bez najmniejszego defektu. Widać doświadczenie i pełną profesjonalność w podejściu do każdego zamówienia. Na pewno nie jest to ostatnie moje zamówienie u Pani Anity.Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-) Jeszcze raz radosnego kolędowania:-)

      Usuń
  8. witam, wianki są prześliczne, chciałłoby się więcej i więcej.... ale trzeba z umiarem... myślę, że moje słowa i tak mają najmniejsze znaczenia,a słowa mojej córki wyrażą zachwyt: mamo jesteśmy w krainie elfów, jestem szczęśliwa bo one pomagają Mikołajowi... pozdrawiam Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Gabrysiu:-) Bardzo dziękuję Pani, ale również córeczce:-) Chyba zachwyt dziecka jest dla mnie najwyższą nagrodą:-)

      Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt w gronie najbliższych:-) Niech ta radość Was nie opuszcza:-)

      Usuń