ZIELONO MI TU

WITAJCIE SERDECZNIE NA MOIM BLOGU ZIELONO MI TU

niedziela, 28 grudnia 2014

A JEDNAK MIELIŚMY BIAŁE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA:-)




Święta, święta i po świętach.... Ale niech magia świąt Bożego Narodzenia trwa jak najdłużej.... 


Moje marzenie, żeby te święta były białe, spełniło się :-) W drugi dzień świąt, gdy spojrzałam przez okna, moim oczom ukazał się taki widok.






Ubrałam się szybko i poszłam zobaczyć zimę z bliska :-) Zapraszam na zimowy spacer po moim ogrodzie .







Zimą mój ogród jeszcze bardziej stwarza złudzenie większego, niż jest w rzeczywistości.




Czasem mam wrażenie, jakbym była gdzieś w górach:-)  W końcu nazwa mojej miejscowości do czegoś zobowiązuje. Ale nie dajcie się zwieść wrażeniu, że jesteście gdzieś na wsi pod lasem. To serce śląskiej aglomeracji i dowód na to, jak różnorodne oblicza ma Śląsk.

I wcale nie chce mi się nigdzie stąd wyjeżdżać.




Cieszę się z tych kilku wolnych dni, kiedy mam czas na leniuchowanie przy kominku. 
Otulona ciepłym pledem z kubkiem gorącej herbaty z imbirem patrzę na ten cudowny obraz za oknem.  



Mój najbardziej ulubiony zakątek w ogrodzie nawet zimą nie traci uroku. 
Wieczorem oświetla go świąteczny lampion.



Niech te magiczne chwile trwają jak najdłużej....
 

To chyba ostatni mój post w tym starym roku. 
Na nadchodzący nowy 2015 rok

życzę Wam i Waszym Bliskim   ,

łaski dostrzegania tego, 
co niewidzialne w tym co pozornie zwykłe i normalne.

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do ponownych odwiedzin w innych wątkach.

4 komentarze:

  1. Witam poświątecznie... Piękny jest Twój zimowy ogród!!! Z tego wynika, że jest cudowny o każdej porze roku!!! Anitko... życzę Wam w Nowym Roku wspaniałych chwil rodzinnego szczęścia... sukcesów w pracy zawodowej... i spełnienia marzeń, tych jeszcze niespełnionych !!! Buziaki Noworoczne ślę, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Gabrysiu. Tobie też życzę dużo radości każdego dnia Nowego Roku, dużo zdrowia, nowych wyzwań, zadowolenia z pracy i spełnienia marzeń i planów noworocznych. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam harmonię i dyscyplinę Twojego ogrodu. Piękny jest!
    serdeczności!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Magdo. Z ust tak wytrawnego ogrodnika , to największy komplement. Serdeczne podziękowania i wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń